O Wyspie Muz...

Prawdziwe dzieło jest trwaniem, jest uczeniem się życia – Roman Opałka. Więcej wypowiedzi na temat sztuki w Notatkach o sztuce.

niedziela, 8 maja 2011

Anita Andrzejewska, Patrząc. Wystawa w łódzkiej Galerii Forum, Łódź. 8.05-15.05.2011.

Prace z cyklu "Patrząc" były prezentowane w ramach X Międzynarodowego Festiwalu Fotografii w Łodzi, w Galerii Forum Śródmiejskiego Forum Kultury, w dniach od 8 do 15 maja 2011 roku.












Teksty towarzyszące wystawie.

Strona autorska Anity Andrzejewskiej:  www.anitaandrzejewska.pl


Moje wrażenia...

Jestem urzeczona sposobem obrazowania i wrażliwością Anity Andrzejewskiej. Dla mnie jest niezrównaną malarką aksamitnej ciszy. Artystka po mistrzowsku operuje światłem i barwą, która na jej fotografiach nabiera gęstości i głębi. Materializowany przez nią świat jest niezwykle sensualny i zdaje się wydzielać dyskretny zapach egzotycznych przypraw. Wnikając weń wyciszamy się i bez reszty zatracamy w ulotnym teraz.
Niestety nie zdążyłam zobaczyć wystawy zorganizowanej przez Galerię Forum. Kiedy przybyłam do Łodzi zdjęcia już zdjęto. 



Brak komentarzy: