O Wyspie Muz...

Prawdziwe dzieło jest trwaniem, jest uczeniem się życia – Roman Opałka. Więcej wypowiedzi na temat sztuki w Notatkach o sztuce.

piątek, 15 kwietnia 2011

Leszek Żurek, Moje ogrody i po-widoki. Galeria Pusta, Katowice. 23.03- 8.05.2011.

Kurator: Jakub Byrczek.




Zaproszenie na wystawę:




Na wystawie w Galerii Pustej można było zobaczyć prace z dwóch cykli 
"Moje ogrody" i "Po-widoki" oraz  film wideo "Mantra".

Wielka szkoda, że przy okazji tej wspaniałej wystawy, którą wielokrotnie odwiedzałam, i która stała się impulsem do założenia Wyspy Muz, nie wydano choćby kilkustronicowego katalogu - przewodnika po twórczości Leszka Żurka. Brak katalogu i pustki  w galerii tak mną wstrząsnęły, że postanowiłam uwiecznić wystawę i zaprezentować prace artysty na moim blogu, a tym samym umożliwić jeszcze większej rzeszy odbiorców zobaczenie fotografii, które mnie urzekły.

Moje refleksje po wystawie...



Strona internetowa Centrum Kultury Katowice im. K. Bochenek: www.ck.art.pl/
O wystawie na stronie CKK.
O Galerii Pustej: historia i logo;  plan Galerii.

Ulotka informacyjna:



Plakat:


























Dokumentacja: J.T.


Brak komentarzy: