O Wyspie Muz...

Prawdziwe dzieło jest trwaniem, jest uczeniem się życia – Roman Opałka. Więcej wypowiedzi na temat sztuki w Notatkach o sztuce.

wtorek, 20 marca 2012

Piątek ze Sławomirem Mrożkiem. Nadanie tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Śląskiego Sławomirowi Mrożkowi. Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego, Katowice. 23.03.2012.

Fot. Bartosz Kondziołka


Źródło: Uniwersytet Śląski


Ostatecznie była jakaś przeszłość, coś się działo, żyłem... Ależ oczywiście, żyłem. Pamiętam... Co pamiętam? Ogólnie biorąc, wszystko. Na przykład... Ale na przykład czego? Na przykład wszystkiego? Przykład na przykład wszystkiego? To się nie klei. Więc odwrotnie, może wszystko na przykład... Ale wszystko na przykład tego czy tamtego, to także się nie składa. Więc co właściwie pamiętam: wszystko na przykład szczególnego czy szczególne na przykład wszystkiego? [...] Kiedy byłem dzieckiem, kiedy byłem młody, wszystko wydawało mi się takie wyraźne. Jak wyspa wznosząca się nad powierzchnią morza, widziana z pokładu statku w przejrzysty, letni dzień.
 S. Mrożek, Woda.

Tego samego dnia, o godzinie 17.00, spotkanie z czytelnikami w Księgarni Matras. Adres: ulica Stawowa 10 w Katowicach. 

Mieszkańcy Krakowa będą mieli okazję spotkać się z pisarzem  26 marca 2012 roku o godzinie 16.00 w Księgarni Pod Globusem. Adres: ulica Długa 1 w Krakowie.


Strona internetowa Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach.


Podsumowanie uroczystości...

Brak komentarzy: